nedelja, 3. maj 2009

Izdelovanje voščilnic

Moram reči, da imam srečo, saj imam vedno koga, ki mi pomaga pri skrbi za skoraj 10-mesečnega nadobudneža, zato imam čas tudi za kaj drugega. Svojega otroka obožujem, vendar včasih prav paše, ko imam nekaj časa zase.

Kako izkoristiti ta prosti čas? Z ustvarjalnostjo! Čisto slučajno je naneslo, da sta dve kolegici v marcu rodili, da je kar nekaj sorodnikov in znancev rojenih v marcu in to je spodbudilo mojo ustvarjalsko žilico, da sem namesto kakšnih praholovskih daril za vsakega ročno izdelala voščilnico. Potem je prišla še velika noč ... takrat pa mi je malo zmanjkalo časa, da bi izvedla vse zamisli. Bodo pa počakale na drugo leto.

No, tule nameravam prikazati svoje pretekle izdelke in upam, da jih bo v bodoče še več ...
Ti dve sta nastali kot dobrodošlica malima marčevskima prišlekoma, Levu in Evi.




Ti dve sta nastali za Ireno in Aleksandro, ki sta v marcu praznovali svoj rojstni dan.



Te pa so iz serije velikonočnih voščilnic. Žal jih nisem uspela narediti veliko, še manj pa poslati!



2 komentarja:

Tejči pravi ...

zelo lepo ustvarjaš :)

Unknown pravi ...

zelo lepe voščilnice =)
ali bi lahko prosila da objavite ali mi pošljete na mail. kaj potrebuješ in ostalo, ker so mi res zelo všeč
hvala že v naprej.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022