ponedeljek, 17. avgust 2009

Babi za rojstni dan

Kar naenkrat sem se znašla s celim kupom štampiljk in brez črnil. Tako sem uporabila stare tempera barvice ... ki so bile že tako posušene, da so potem romale v koš. Bela s kančkom rumene. Temnejši odtisi so narejeni z distres inkom, rumenkast je embosiran. Osnova je rjav kartonček iz Lidla.

  Fotografija ne odraža dejanskega stanja, saj so na fotografiji svetlejši odtisi bolj izraziti kot v resnici, temnejši pa preveč zabrisani.
Poleg voščilnice sem malce okrasila še ovojnico ...z zadnjo pridobitvijo iz adigrafa.

3 komentarji:

BojaMoja pravi ...

:) prima!

Všeč mi je, ker si uporabila različne barve za odtise.

MA-MI pravi ...

Hvala BojaMoja, tvoje strokovno mnenje mi veliko pomeni.

Moni pravi ...

Zelo lušna čestitka! Lp, Moni

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022