petek, 11. september 2009

Moj prvi ATC

Ko sem začela brskati po ustvarjalnih blogih, so bili številni pojmi zame neznanka. Priznam, še vedno včasih zaidem v težave, vendar si vedno bolj hitro znam pomagati, da spoznam novo tehniko, material idr. Kratica ATC me je spominjala bolj na kakšen športni klub kot pa nekaj v povezavi z ustvarjanjem.

Potem pa sem na nekem blogu (mislim, da je o temi bila najbolj izčrpna Bolha) končno ugotovila, kaj to je:

ATC - artist trading card
To je miniaturno umetniško delo in hkrati zbirateljski predmet, ki predstavlja osebni slog posameznega ustvarjalca. Če hočemo ustvariti ATC, se moramo držati naslednjih pravil:
velika mora biti 3,5 in x 2,5 in oz. 64 mm x 89 mm
ATC se NE prodaja, ampak samo menja
na hrbtu kartice mora ustvarjalec napisati več podatkov (ime, kontakt, naslov ATC kartice ter zaporedno številko, če je kartica del edicije)
Vse ostalo je prepuščeno ustvarjalcu samemu - kompozicija, motivi, tehnike ...
Za ATC-je se porabi tudi odrezke papirja, ki so sicer premajhni za voščilnice, poleg tega pa se na manjši površini lahko poskusi novo tehniko ... če naredimo napako, gre manj materiala "v maloro". Tako smo tudi bolj ekološki!

No, za začetek sem ustvarila zelo preprosto voščilnico. Začetek poletja sem v Lidlu kupila srebren lepilni trak, mislila sem, da je tisti, ki zamaši vsako luknjo ... tale pa je bil bolj bleščeč ... nekakšna samolepilna alu-folija. Najprej sem bila razočarana, potem pa sem košček poslala skozi hroščka "et voila" ... trak sicer ni prekril celotne voščilnice, zato sem na bel rob nalepila še tri kristalčke.
Čeprav sem nameravala najprej lepilni trak preizkusiti na ATC-ju, ni bilo tako. Tako sem na voščilnici ugotovila, da moram držati alu-folijo čim bolj ravno na mizi in iz nje odlepiti zaščitno plast, sicer se alu-folija naguba. Kar pa daje dodaten svetlobni efekt, izgubi se pa osnovni motiv s hroščka. Voščilnico objavim jutri, ko jo bo naslovnica prejela.
Mislim, da bo nastalo še nekaj ATC-jev, saj nameravam sprobat še nekaj tehnik.

Navodila, kako izdelati osnovo za ATC z rezalno šablono Najlepši par najdete TUKAJ.

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
/
PAPIR/PAPER
osnova za ATC; alu folija
BARVE/INKS
/
DODATKI/ACCESSORIES
kristalčki
PRIPOMOČKI/TOOLS
Cuttlebug; Cuttlebug embossing folder (Spots & Dots)

Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022