torek, 29. december 2009

Darilne torbice

Darilne torbice so me kar navdušile ... prejšnji vikend sem izdelala še drugo varianto, ki je bolj 3-D. Povečana na ustrezno velikost bi bila primerna tudi za piškote.

Po obveznem zvijanju papirja pride na vrsto zame najlepši del ... krašenje! Najprej izdelava ročajev iz perlic in nato še zapora. Tu sem se nemalo namučila, saj nisem hotela lepiti. Pri prvi sem uporabila kot zatič bunkico, pri drugi pa žičko ... nisem pa še povsem zadovoljna.

Sem pa pri slednji izboljšala ročaje, ki so preprosto speti z laksom ... pri prvi sem na notranjo stran dala perlico in se potem malo slabše zapira, saj drgne perlica ob perlico.

Torbici sem izdelala kar tako. Včasih je dobro imeti kakšno stvar na rezervi za obdobja, ko časa kronično primanjkuje.

1 komentar:

moi pravi ...

Luškani torbici in vidim, da lepo piliš izdelavo in so vsakič bolj dodelane.
Se pa popolnoma strinjam, da je včasih dobro imeti kaj na zalogo ;)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022