sobota, 3. april 2010

Naj vam velikonočni zajček prinese mir in srečo ...

Uporabila sem isti motiv kot pri prejšnji. Tople in živahne barve, ki nakazujejo prehod v toplejši del leta. Tudi tokrat sem prosojni trak poudarila z "načipkanim" belim papirjem, dodala sem še nekaj pohroščkanega zelenega papirja ter vrvico z rumeno, zeleno in rdečo zvezdico.

Osrednji motiv pa so še vedno kokoši, bele, da izstopajo iz pisanega ozadja. Pobarvala sem jih z vodenimi barvicami. Tokrat dve manjši, ki se ozirata za razcepkom v podobi kačjega pastirja. Vse skupaj sem zaključila s tremi rumenimi srčki ... ponazarjala naj bi koruzna zrna.


Ko ne vem oz. nimam časa, da bi veliko razmišljala o postavitvi voščilnice, so izzivi odlična rešitev. Tako sem tudi tole voščilnico strpala v predlogo (obrnjeno na glavo) Crafts 4 eternity: Recipe 26. Predlogo je bilo treba malo spremeniti ter uporabiti razcepek.



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Hänglar & Stänglar (Paske)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); ostanki vzorčastega papirja
BARVE/INKS
vodene barvice Mondaluz Koh-I-Noor Hardtmuth  
DODATKI/ACCESSORIES
trak; razcepki (kačji pastir); plastične zvezdice; vrvica
PRIPOMOČKI/TOOLS
tiskalnik Epson Stylus Photo R200; Cuttlebug; Cuttlebug embossing folder (Floral Screen)

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

Gorgeous card love the chickens and your take on the sketch, thanks for joining us at C4E.
Christine x

michele pravi ...

great card! thanks for joining us at c4e this week hugs xx

Faye pravi ...

Your card is lovely, the colours are so bright and cheery. Thanks for playing at C4E. x

pinky pravi ...

What a pretty little card, love the orange papers and the cute little chickens. Thanks for sharing at C4E this week. Hugs
Pinky

having a {me} day pravi ...

BEAUTIFUL! Thanks for joining us at c4e. keeleyxx

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022