četrtek, 29. april 2010

Nakit v rožnati

Prejšnjič sem pri Frogwillu naročila te rožice, ki so mi zelo všeč, a neke prave ideje nisem imela. Najprej sem ustvarila tole. Preprosto verižico in uhane v rožnati, ki se zaključijo s tisto tako všečno rožico. A nisem bila zadovoljna. Tako lepa rožica lahko da veliko več.


Malo sem skicirala, preizkušala od rožnatega traka do rožnate vrvice, pa kombinacijo obeh, a nekako ni šlo skupaj tako, kot bi si želela. Potem pa sem vzela kvačko v roke in skvačkala tole:

Uporabila sem rožnato 1-milimetrsko vrvico, ki sem jo najprej skvačkala na želeno dolžino in nato nanjo nanizala še perle. Trenutno je zadeva na "strečingu", zato boljše slike nimam. Mogoče jo bo treba poštirkat ...

Čeprav je vse nekako skrotovičeno, zgleda bolje kot prva. Je taka romantična verižica, dekleta, občudujte jo, saj takih pri meni ne nastane veliko. Tudi zapenjanje je bolj primerno.

Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022