sreda, 28. april 2010

Nakit XI

Pred slabimi 24-urami je nastal tale kompletek. Zunaj je vroče, zato je nastalo nekaj poletnega.

Tako sem porabila še zadnje bele obročke. Tokrat v kombinaciji z rdečo. Najprej sem izdelala obesek. Preprosta kompozicija je zelo elegantna. Lahko jo nosim na kratko verižico iz belega zlata ali pa s tem belim trakom. Takoj sem izdelala še uhane. Tule sem se spomnila na Swarovske rondelle v siamsko rdeči barvi. Mogoče bom ponovno izdelala obesek in mu dodala rdeči kristalček, čeprav se mi zdi, da ga sploh ne potrebuje. Ampak jaz se težko uprem doslednosti ... mogoče bom vzdržala!
Ker sta mi ostala 2 kolobarčka, sem nameravala izdelati še zapestnico v belo-rdeči barvi. Ko sem že nanizala nekaj serpentin, sem se domislila, da bi lahko sestavila preprosto belo zapestnico, ki bi ji po potrebi dodajala zaponke. Tako bi prihranila veliko časa in materiala. In nastala je spodnja zaponka. Nato sem izdelala še eno, ki ustreza verižici v modri barvi. Ostal mi je en sam obroček.

1 komentar:

BojaMoja pravi ...

♥ ♥ ♥ super kompletek :) tudi barvno mi je zelooo všeč :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022