torek, 10. avgust 2010

Album: Kje zorijo kakavovci



Tukaj imate primer enega "kakavovca". Najprej je bilo dovolj mleko, občasno kakav ... za se malo posladkat. Zdaj pa je kakav prva stvar, ki jo spije, ko vstane, in zadnja, preden gre spat. Zato pa ga kupujem v trgovini z bio izdelki, ker je manj sladek in bolj okusen. Občasno ga tudi sama pripravim iz kakavovega praha. Eno razvado otrok mora imeti, saj razen sladoleda in kakšne domače sladice, drugih sladkarij mu ne dajem. Včasih je prav težko, ker dobi drugod. Sosede sem že izučila, cele vasi pa ne morem.

To je ena izmed meni najljubših strani, saj obožujem te fotografije. Ob besedi "kakav" se mi kar vsuje kopica trenutkov, ki zapolnijo moje misli. Kako smo bolj navezani na določene dogodke kot na druge ... pozornemu očesu ne bo ušlo, v katere strani sem vložila več ljubezni in tudi časa ... pač se mi eni dogodki v otrokovem odraščanju zdijo bolj pomembni oz. so mi bolj blizu.

Stran sem v celoti oblikovala v Wordu. Tja sem prenesla vrsto slik (za papir, za šive, za piškotek, za okvirje, za cvet in oba gumba). Dodatno sem zalepila še skodelico, v originalu je bila modra.

2 komentarja:

moi pravi ...

Kakšen ljubek scrap, to bo lušno listat čez nekaj let in obujat spomine. Superca, da delaš to sproti.

Teja pravi ...

Lušten scrap.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022