nedelja, 3. julij 2011

Normandija: Honfleur


Honfleur je majhno mestece ob izlivu reke Sene.

Spraševali smo se od kod ime kraja, katere vrste roža je "honfleur", nakar sem na italijanski Wikipediji našla dokaj smiselno razlago. Ime mesta naj bi izhajalo iz normanske besede fjord, ko pa sem preverila, kaj o tem menijo na fr. Wikiju, sem ugotovila, da je razlag več, skupno jim je to, da so povezane z vodo: reka, tok reke, rečni izliv ..., kar pa so romansko govoreči domačini počasi spremenili v fonetično najbližjo besedo - fleur, roža.





3 komentarji:

Maja pravi ...

Tega mesteca se tudi spomnim:) Blizu je tudi tisti most, največji čez Seno, če se prav spomnim. Hvala, da me s svojimi slikami ponovno popelješ 12 let nazaj:)

Maja pravi ...

Uživala sem v tvojem potopisu, kajti Normandija je še lisa na zemljevidu, kamor si želim! Čudovite fotografije, hvala!

Vladuška pravi ...

Te tvoje objave zelo vabijo, da bi si človek to v živo pogledal.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022