sobota, 2. marec 2013

Je še kdo tam ... tam ... tam?

Pozdravljeni, po dolgem času sem spet pokukala na svoj blog in ugotovila, da nisem ničesar objavila že celo večnost.

Avgusta sem bila še v krizi, kaj bom počela, če bom brez službe. Preizkusila sem se in tudi prvič javno razstavila svoje izdelke. Moram reči, da je bil odziv pozitiven ... škoda, da je prireditev prekinil dež ...

Ker pa po vsakem dežju posije sonce in je zemlja bolj plodna, sem dobila službo že 1. septembra. Avgusta sem imela tudi manj objav, ker sem se lotila čiščenja in preurejanja svojih ustvarjalskih zalog. Področje nakita in kvačkanja, ki sem ju uspela urediti, sem prav danes spet zložila iz omare, ker mami želi omaro zase in dokler ne bo nova omara nared, bom spet imela stvari zložene na kupu kar na tleh. Pospravljanje čestitkarskega materiala sicer napreduje, a počasi. Potem moram izdelati eno voščilnico pod nujno in sem spet na začetku.

No, z novo službo sem morala intenzivno pospravljanje dati na stran, saj sem iz osnovne šole prešla v srednjo, kar od mene zahteva veliko več priprav. Spet vse znova!

Pa tudi svojega fotoaparata nimam več ... še izbiram sebi primernega, zato si ga sposojam pri teti (ker ga ona večinoma ne potrebuje, sem si ga skoraj prisvojila).

Ker me kličejo na kosilo, bom končala ... Saj lahko še vedno voščim veliko uspehov v letu 2013, oz. v naslednjih 10 mesecih?! Bodite srečni.

Se slišimo, kmalu (tudi s kakšnim fotografskihm gradivom).

4 komentarji:

Tina pravi ...

Hura, super za dobro novico o službi!!! Tudi tebi naj bo naslednjih deset mesecev super srečnih!

Martina pravi ...

Pozdravljena, prav vesela sem, da si spet med nami. In vse čestitke za novo službo.

Maja pravi ...

Čestitke za službo in se že veselim, da se spet slišimo. ;)

Andreja pravi ...

ooo, pozdravljena, si spet malo pokukala na plano :-))
Žlim ti vse dobro v novi službi!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022