torek, 9. april 2013

Voščilnica iz recikliranega materiala


Rada recikliram ... skrbno hranim ves material, za katerega menim, da ga bom nekoč uporabila. Če sem prav odkrita, raje imam izdelke iz recikliranih materialov, kot da uporabim novo polo dizajnerskega papirja, kupljene dodatke ipd.

 Na zgornji fotografiji se lepo vidi, iz česa je nastala spodnja voščilnica: folija je iz tube mojega šampona, papir je iz ene stare knjige v francoščini (spremna beseda zbirki poezij), trak je tudi že opravljal drugo funkcijo. Tudi mini zvezdice so iz koščka kartona, ki mi je ostal od nekega drugega projekta.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (square white); domača zaloga papirja; reciklirane strani iz knjige; zlata kovinska folija
BARVE
Distress Ink (Vintage Photo; Tumbled Glass)
DODATKI
trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Nellie Snellen (Little stars); Spellbinders (Standard circles LG)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; Sizzix embossing folder (Gridlock)

15 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

si bila pa pridna, kar dve objavi in dve krasni voščilnici. Ta z rozetko mi je zelo všeč.
Lp Tamara

Krafty Kows pravi ...

Lovely card. Thank you for joining us at C.R.A.F.T this week. Jeanette

Andreja pravi ...

Lepa je in naredila si krasno rozetko :-))

Metuljčica pravi ...

Všeč mi je tole tvoje recikliranje. Čudovita voščilnica.

Vladuška pravi ...

Fina reciklaza. Jaz kar pozabim na to, da bi lahko marsikateri kos papirja se uporabila.

Danica pravi ...

Dobro si reciklažo si naredila, bravo.Nastala je čudovita voščilnica.Lp

helena pravi ...

Reciklaža je sploh fino in se mi zdi, da se je vsi čisto premalo poslužujemo. Domiselna čestitka!

Mojca pravi ...

super izgleda. lp

Janja pravi ...

Oooo kako dobro si vse uporabila. Voščilnica je krasna. Lp

Unknown pravi ...

what a great take on my sketch!! I love it!! Thanks so much for playing with my sketch at SS this week xx

Trimgym pravi ...

Hi Maja,

Congratulations on winning. You can still claim your prize if you have not got any access to your e-mail, you could even access your e-mail on line potentially if you need to or use your gmail address. If you let me know which images you are after, I can make sure that they get e-mailed to you at your gmail address and they can then be accessed by you once you are able to again.

Love,

Jo and the CRAFT Team.

Anonimni pravi ...

Hi Maja! I love your card its so pretty! Thanks so much for sharing in our Birthday celebration this week at CCCB :-)

Ros Crawford pravi ...

This is really lovely ... I love the gold ... Many thanks for playing at CCCB this week!

Unknown pravi ...

What a wonderful Birthday card. Thanks so much for playing along with us over at CCCB!

AppleApricot Wen pravi ...

Wonderful card! Thank you for playing along with us at CCCB! Hugs, Wendy

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022