četrtek, 14. avgust 2014

Popoldanski počitek

Že nekaj časa sem prekladala ta odtis (LOTV, Lazy Afternoon) iz enega kupa na drugega, ko pa sem ga danes ponovno dobila v roke, sem se odločila, da se ga "znebim" oz. da ga uporabim. Pobrskala sem po spletu in si pomagala z izzivi. Spomnila sem se na dokaj zahtevno barvno kombinacijo pri Creative Friday in našla skico pri Sketch Saturday.


Uporabila sem papir, ki sem ga že natisnila zdavnaj, zato ne vem avtorstva: pozabila sem popraviti nastavitve tiskalnika in namesto pisanih barv se je pokazala siva. Trak sem ustvarila tako, da sem v tabelo vpisala besedilo in nato ozadje prebarvala v črno, besedilo pa v belo. Dečka sem pobarvala v sivo, le za kožo in kapo sem uporabila barve. Edini barvni dodatek je še konica puščice, ki deluje kot zastavica.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Lilly of the Valley (Lazy afternoon)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (square white); domača zaloga papirja
BARVE
Copic markerji
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi);  Hero Arts (Arrow); Spellbinders (Grand Squares; Standard ovals LG)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; tiskalnik Epson L800; pisava KG Strawberry Limeade

3 komentarji:

Ne-Ja pravi ...

Še dobro, da nisi spremenila nastavitev - je izpadlo fenomenlano in zelena da piko na i. Všečkam na polno :)

Stempelomi pravi ...

lovely card! Thanks for joining us at creative friday.
Hugs,Beate

Vladuška pravi ...

Zelo simpaticno in kar klice k pocitku :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022